Sunday, January 13, 2013

long ago long time

Bismillahirahmannirahim... assalamualaikum..

it has been a long time not update this blog. & almost ignore u blog. Its me SYIFA JANI! maybe the new syifa jani. there's many story of life. Patutlah aku bagi nama "al-kisah syifa jani"  blog nie.

im come back from dublin for my family. ermm actually im not get fail there but my family need me here to always close with them. it's ok berkorban untuk family. harap dorang hargai pengorbanan ku satu hari nnt. All im doing just for my family. i leave my truely love one  mr.smile pun utk family. honestly im still regret leave u until now. im still love u & wait for u. naaahhh its just a wish waiting u but i noe u will not turn 2 me again. im still hold ur word "i tidak akan jilat balik ludah i". hahahaha aku baca diary jadi tau la apa cer kita dulu. Now im study at PTPL kk taking culinary arts. WHY? just take it bcoz my family yg suruh. dorang x mau aku jadi doctor!! damn actually when people u close not trust u & halang cita2 u. nevermind, mcm aku cakap tadi berkorban sahaja. Just leave 1 year more to finished this diploma then insyaallah i'll take degree in nutrition at australia. then master 1 year.. pastu kawin!! hahaha.. mcm la ada org nak kat aku nie. bida la bha saya!. mcm2 cerita selama x update blog nie. org langgar aku, aku langgar org. terjatuh. tersadung. di kecewa kan. di kasi tinggal. di khianati. mcm2 la bha. the latest news im losing my memory at singapore! lol dont believed it? trust me. cant tell how can get it. But im really thank 2 God bcause give me the 2nd chance to alive & thanks 2 my family never give up 2 good care of me. & thanks to mr.smile too he always at my right side 2 support me & remember me even i didnt remember him anymore. first thing he remind me about MILO! yes milo. he so kind man. i love & comfortable with him. truly best friend i ever have. jgn kamu salah faham, aku suka bcerita dgn dia bha. mau ckapp nda jua kamu faham. but now mr.smile busy with his final exam & i dont wanna disturb him. let him focus on study. GOOD LUCK MR.SMILE YANG HANSEM LAGI CUTE.  me just okey even now got fever ha. missing u mr.smile! kdg2 marah jua lar sbb dia langsung tidak kisah pasal sy..haha besa lar nie klu moody2 pandai marah bha. dont u scare with me. thanks 2 college friends geng ANGEL'S (qila,lan,syukri, farrah & manda). angel bha kami. aku pun x tau mcm mana nama tu buli ada. yg aku tau kami rapat since college buka & dlm intake kami, kami2 ja yg slalu ke hulu ke hilir together. kawan dgn dorg mmg best & kili2. hihi. but my angels intelligent bha semua. my favourite place now is beach & airport. & yoyo cafe. i feel peaceful at there. & mcm sudah sebati org bilang. tp dlm keadaan yg x berapa betul sikit nie mcm2 org la ambil kesempatan. nasib baik la aku nie nda cepat trust org. keras jua hati aku nie kan klu d fikir balik. okey la sia mau tidur dulu. nie yg ke-4 kali aku tidur utk hari ini.

okey selamat malam!

with much love XOXO,
syifa jani =)

No comments:

Post a Comment