Thursday, July 1, 2010

assalamualaikum!!!!!


wah rindu giler aku dgn internet nie!!
tgk2 dr td aku byk citer nk share tp skrg da hilang da..huhu

jap2 aku ingat balik. haaaaaaa
hari selasa 2 aku demam ar. mlm b4 dat da demam pn. giler ubat 2 kaw2 nye la.
asyk tidur ja aku. mkan pn lidah kebas ar. malas nk mkan.
dua hari demam n tidur je.. cian my sayang x tlayan. sory sgt bie.
aku call my twin syifaa athirah. aku rindu bangat dgn ank 2!

peah, deeba n redz also! aduyai c peah d shah alam da. akan ku jmpa ko d sna peah!
deeba lak msuk uitm sni da. tgh orientasi c kawan kn.. gud luck la ko d
arling!
aku rindu btul wey dgn drg nie.!!



hari2 aku tgk nie pic. sebab aku rindu dgn kamu. last our pic. ada jalan ari 2 pn x ambek pic. bodo sungguh aku nie. xpe lar after this sape jalan dgn aku kena ambek pic tau!



nie la kami! best friend ku. sayang2 ku yg paling bgus d dunia.. antara drg suma aku gak yg chubby. ceh aku hapy bh slalu. haha. kunun..

aku kt kK nie brapa hari lg kn. da nk g MSU shah alam da. start 2morow aku bz da. sabtu nie lg knduri arwah uncle aku yg 100 hari.
aku jumpa tira n redz pn blum. rindu kt kamu wey.. klu la aku superman kn bgus. huhu. klu la aku sng ja dis week hari2 aku jumpa kamu. 2 keta waja btebiat lg ar ko sna! makan battery ja. buang duit aku btul. nnt aku curi masa jmpa kamu! i will dears. sebab kwn2 ku nie la aku masi kt dunia nie n masi betul. aku kwn dgn tir
a since primary lg tp too close since form 3. with deeba since form 4 n peah, know her since form3 but too close since last year. antara kami peah like our mama.

she so genius, lazy, tabah, secret girl, hamble, sweet,motivation, hantu korea. loyalty, yg pnting gila2 cm kami lar. skepala even dia blur sikit. bikin panas skit la klu dia nda dgr apa aku ckap sbb d tlinga dia ada mp3 ja. haiyah.

deeba lak. byk citer dia kasi tau kami d blkg 2 la port tmpt dduk kami 2. hari2 ada ja ceta dia. c gobok kami pggl dia sbb ceta sal monyet gobok 2 ja la paling kami igt 2 ceta.hehe. klu korang nk tau dia pmalu dpan suma org tp cua dpa
n kami2 ja duii.. pijak semut pn nda mati oww.. haha. yg pnting wat aku slalu ktawa lar. baik hati siot!

c tira nie lak. kdg2 aku sndri complicatd mau paham dia. mood dia kdg2 brubah bh. lau bek bgus la. lau nda..huhu xtau mau ckap apa da. sometimes she so egois.. but sometims she didnt. ppeeerrghh paling manang klu sound org. huik nda ko tdiam sna.cigu pn tpegun dgr suara dia. haha. she's got suara jantan kn.. hehe s
ory babe i tell the truth ler.. tira very work harder person.amanah.hantu korean drama. manja bcoz she didnt ave girl sibling. i love 2 hug her. really miss that! hug aku wey! now surprise! she wear tudung ord! im realy hapy 4 dat. alhamdulillah 4 those ord open ur heart to wear tudung. im support u all!



redz lak.. hum as u see him first.. haik budak nie nmpk blurrr giler. feeling to girl lg la. teda perasaan nie. ada bh 2 tp dia pendam. i close with him since form 4. so asam garam dye i noe la. dia manja (perasan mcm baby) tau la hansem kn. haha. baik. a little slow to understnd people feeling. i like to see his teeth. redz u got big teeth!! hehe. caring. sepa couple dgn dye. klu korang dpt ubah dia. wah gua tabik spring kt awek 2! yg penting sng nk kwn dgn dye la.haha. at least if he close with other friend he never forget us as him best friend. bukan ada cm sorang 2 la. malas nk banding kn la kn. sndri mau rasa la. i like when he doing his work. his hand move faster than me. owez ckap SIAP! dats y we all at the back owez lakas2 wat keja. hahaha paling awl siap la kami kunun. kdg2 je la klu kami wat keje x gna mulut kn. ape2 pn he just only my BEST FRIEND. not more than that.

ok la just dats all i want to share. mata da nantok bh. i byk keje. oppss sory my ladies best friend if got some of my words hurt u k. i just want to share about u all. but u all crazy wif me. understand me. owez stand up wif me until now n support me in evrythng i wnt to do. korang sgt2 baik n helpful. thanks never forget me wherever u go. u noe guys how much i love u all like my sisters! n i want u all noe that im gonna n owez miss u damn much wherever i go. i really apologize with u all if sometimes i dont ave time with u when u need someone or want to hang out with me. my fault bz with my work b4. hope u 4give me about that. halal kn ilmu n makan n minum aku yg kamu share dgn aku. ape2 je la. yg paling aku rindu nk wat is manicure n pedicure ur nails. nnt i wat lg k. skrg canggih mah. webcam ada. 3G ada. mcm3 buli face 2 face kn darlings. jgn sedey2 la k. nnt x lawa lak. im nothing without u all guys.
hehehuhuhihi

P/S: syifaa athirah. dont be sad k dear. i noe u feel lonely bcoz didnt going anywhere now kn . but believe me, cepat atau lambat u masuk U its the best U 4 u n its waiting u. just owez smbhyang istigharah k. doa byk2.

with much love,
~syifaSAIBAH~

No comments:

Post a Comment