Tuesday, May 18, 2010

aku x tau nk update apa nie.. td bukan men byk nk share tp hum...
nnt 4hb akan ke labuan. kazun kawin n btunang..
then mau jumpa kekasih ku c nur dianah daud ker.. nur syahirah raup..
my pld best friend bh. igt aq les ke?!
haik hari2 tgk shahir af8 2 makin jatuh cinta lak. aq suka dia bkan sbb dia hansem k.
hanya aq seja yg tau knapa..
tp aku ttap sayang hazim k..hehe :D
budak form 6 da masuk skul rupanya..huhu gud luck la korang enh..
tlampau bz la pla smpai aku xtau c peah nk g uitm kL da sabtu nie. smpai ati x sound aku ar.. xpa aku paham mybe tlupa kn..
nnt jumaat kita jalan la kn.
khai pn da fly g melaka. 2 pn x jmpa dia g ari 2. sbb dr x sound aku pn nk jalan!! igt aq 24hours mghadap fB 2? msg la aku kawan2..haiyer.. sedih aku.
xpe lar.. ku ttap sayang n korang ttap kwn ku bh..
hari nie start budak2 exam.
ya allah blur drg apa 2 exam teacher??
aku pn blur nk jawab..haha sama2 blur.
dui mati aq ar nk explain how 2 do it that paper kt drg.
mnahan sabar.. tp tharu nie drg ckap 'hapy teacher's day' kt aku..
n bley tahan la gak byk present dpt. beautiful present!! thanks kids!!!
love u all!!tggl 1 week lg tuk aq tggal kn tadika.. then aq resign sbb nk smbung study kn.. sayang bangat kt budak2 2.. xpe rumah aku dkat gak ari2 bley jmpa bh..hahahuhu sedih nk tgglkn drg..
:'(

No comments:

Post a Comment